söndag 5 augusti 2012

SVAR PÅ FRÅGA


Hej, var går du i skolan? Eller ska du börja nu till hösten?:) Vad har du för tankar om det? Roligt att få följa med dig på din resa i din blogg. Keep up the good work :) Blessings!
Tack för din kommentar samt dina frågor :D Jag går i Novia Yrkeshögskola och skall nu snart inleda mitt andra skolår där. Jag går på socionom linjen! Triiiivs super bra ! Jag har värdens bästa klass och en super fin lägenhet i Vasa ! Kommer bli ett super bra år som jag ser jätte mycket fram emot :D Kommer ha mer tid för träningen, eftersom jag inte har möjlighet att umgås med min "vanliga" vänner varje dag ! Så visst kommer jag umgås med mina klasskompisar men det är ju bara ett par gånger i månaden. RESTEN SKALL JAG TRÄNA!! :) Träna, sova och plugga :D Jag vet inte vad jag skall inrikta mig på ännu, jag vet bara att jag vill jobba med människor, hjälpa människor . . mer vet jag inte det tar vi senare :D Å tacktacktack super kul att du orkar följa med min resa :))


C=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar