tisdag 21 augusti 2012

LÄNGE SEN


Jag tycker du fuskar rätt ofta tjejen! fuska inte bort dig bara ;D kämpa på! du e duktig!

Hahha , joo jag vet men det är ju sommarlov ;) jag har gått ner 13 kilo på 2 månader så lite fuskar jag nu innan skolan börjar :D Men de e lite dumt för varje gram jag går upp ska bort igen !! Fast då skolan börjar då röker jag inte å inte äter jag nått socker ! INGET FUSK !! 

Som sakt har jag bloggat lite lite nu på senaste men jag har njutit av en massa annat :) Igår va jag och shoppa med Paukku till Ideapark super bra ställe :) Tammefors får nog en stor stjärna av mig för det :D Sen har jag hadt hopp lektion åt cissi och taggat henne inför tävlingen ikväll ! 
Men ikväll ska jag och Paukku ut och cykla jag far och möta henne halvvägs mot stan sen cyklar vi till esse och ser på tävling och taggar cissi och sen så cyklar jag hem med Paukku och sen hem till Kållby :D 

Lejris som skall tävla ikväll :D

Vi , cissi som skall tävla och jag och paukku som skall cykla ! :D

C=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar