fredag 24 augusti 2012

Annorlunda

Igår kväll var jag ut och promenera, precis som jag lovat er, det blev en nattlänkki klockan 12 på natten! Jag var arg och frustrerad och satt en timme och prata me pappa före jag for ! Mitt liv känns så annorlunda än alla andras! Jag har så svårt all förstå varför jag är jag och varför det som händer i mitt liv händer mig, varför mina vänner e mina m.m ! Men idag känns allt lite bättre <3 

I morse ringde Jay åt mig KLOCKAN 8 !! å sa att han har punktering och är i bosund urskog att han behöver skjuts hem därifrån . Så va jör man int, jo hoppar i bilen och kör 74 kilometer för en vän ! 

Sen nu är jag hemma, har varit till torp frys och ätit lite tomater och sen har jag plockat bär :) Nu skall jag vila mig lite och sen bär det av till stallet och sen senare ska jag fara med Jotto till Kokkola och shoppa ;D Sällan jag shoppar jag veet, kommer va pank då skolan börjar ;p Men men ha det så bra i heljen :D 



C=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar