fredag 10 augusti 2012


Ja har å haft dedär att ja har hostat å hostat å fått jättejätte tungt att andas. Jag tänkte int alls på sjukhuset före mamma börja prat om det, steget till SJUHUSET var stort. Men sen när det inte blev bättre å ja flåsade hela tiden och kunde int trappa i en trappa utan att måste sitta ner å andas, for vi till akuten. Jag fick spira + nå tabletter å dii håka att ja hadd astma! :O nu tar ja medicin varje morgon o kväll mot min astma. Vet ju inte om du har det, men iaf hjälpte det jättemycket med spira för mig! :) så gå int å ha tungt å plåga dig;)

Jaaa, precis en såndär hosta har jag haft. Min bror hade det veckan före mig och han hamna också å fara till sjukhuset och ta spira m.m Så jag hoppas ni har överseende med att jag e lite lat ;D Hoppas du Kryat på dej ! KRAM 
C=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar