tisdag 24 juli 2012

Svar på fråga


Var hittar du energin till att träna? :)
Ojj, det var en knepig fråga. . Jag ska va helt ärlig och säga det att jag har inte energi varje gång. Men då är det ofta ni mina underbara bloggläsare som får mig att ändå träna och då jag väl kommer igång finns det inget kulare !! Jag har flera gånger känt att jag inte orkar träna idag. MEN då har jag tvingat mig själv, Sakt till mig själv att du måste, tänkt för mig själv du är fet, ful å blir tjock så ut och träna !!! Och då far jag sen kommer jag hem trött och svettig men STOLT över att jag övervan min lathet!! Och ju mer du tränar ju mera energi kommer du att få för träningen :) Man bör sätta in det i sitt dags schema så tänker man inte på om man har lust eller inte utan man far och träna då man har planerat in det :D Å framför allt TRÄNA INOM DET OMRÅDE OCH DEN GREN DU TYCKER ÄR KUL, annars tröttnar du efter ett par gånger! Själv föredrar jag cykling och Gym!
Hoppas det gav dig en liten inblick i mitt tankesätt! Tack för frågan !! :D
C=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar