måndag 2 juli 2012

Svar på fråga . .

Anonym
Hej :) Hittade hit från fredrikas blogg och tänkte bara säga att jag tycker du är jätteduktig!! Kan du berätta mer om vad du äter, till exempel under en dag? Ha de bra :)

Det är ju lite olika men jag kan berätta vad jag har ätit idag och sen lite allmänt!! :)

Morgon (9.00)- En skiva mörkt bröd med skinka och drack ett mjölk glas. Samt min bode!!
Sen for jag å träna på gym i två timmar !
Sen (12.00) Skulle jag egentligen hem och äta, Men mammas bil hade punktering så vi hamnade stanna längre i stan + att jag skulle ha ett par bil delar så då for jag till prisma och köpte en "skyr" yugurth, (det är en sorters yugurth som vi får äta) så jag inte skulle bli för hungrig. Sen yrade vi på i stan och köpte allt och sedan for vi hem och äta. 
Klockan var då kanske (13.30) Så då åt jag nå lite broiler och en halv gurka + lite skinka. 
Sen gick vi ut och skruvade bilen (jag och min kusin sande) . .
Sen En (16.00) tiden gick vi in för att ta en kaffe, då åt jag en kivi och ett äpple samt 3 nötter för att blodsockret inte skulle skjuta i höjden!

OCH nu är klockan halv 12 och jag har inte ätit nå mera sen det ! ABSOLUT INTE BRA !! Jag äter egentligen alltför lite, så därför är det dåligt att jag berättar vad jag äter men jag kan skriva flera gånger, eftersom jag har fått som förslag att varje dag skriva vad jag ätit, så jag kommer antagligen börja nämna det i slutet av alla mina blogginlägg!

Men i det stora hela äter jag grönsaker, kött, ägg och mycket annat. Det jag inte äter är pasta, potatis, bröd (ibland fuskar jag med mörkt bröd, eftersom jag redan börjat hata gröt.) sen äter jag inget socker (förutom på söndag), och så undviker jag även produkter med höga fetthalter.

Hoppas du fick svar på din fråga, om inte så fråga och fortsätt häng med så skriver jag i fortsättningen varje dag :)

C=

2 kommentarer:

  1. Hej på dej, roligt att läsa om din träning/viktnedgång! Kämpa på, du e jätte duktigt! :) Men får man ge några tips ? Som t.ex till mårgonmålet där du skrev att du äter bröd men fösöker helst undvika det, det finns mycket kolhydrater i bröd så de tkr jag är riktit smart att lämna bort! Så istället för det kan du äta te.x. kvarg! Vissa kanski inte tkr om den beska smaken men blanda i bär så blir det super gott! Det finns ju domdär nya pro kvargena me mycket proteiner de är ochså bättre en smaksatta kvargarna så dem borde du absålut prova! Å kom ihåg det är viktit att äta i 3 timmars mellanrum, folk tror att man blir smal genom att inte äta något men det e viktit att äta ofta, men man behöver inte äta så mycket :) drick åxå mycket vatten! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Svara i inlägg har helt missat denna kommentar /:

      Radera