onsdag 4 juli 2012

Min dag .

Idag började min dag med att jag försov mig . . grr ! Men vi skulle bara och sola så det var okej. ;) Så då åt jag morgonmål . En smörgås samt mjölk (+bode). Sen for vi och sola till Vilt torpet och låg där 1,5 h före jag måste hem och ställ mig till jobb. Före jobbet åt jag ett äpple samt 3 nötter. Sen for jag och till jobbet och jobbade på. Sen hade jag matpaus och då åt jag brolierbröst och sallad. Sen jobbade jag vidare och nu är klockan 11 och jag har just ätit min kvällsfil med hallon :) Nu skall jag ut på en jogga-gå-jobba-gå länk . . . Och sen ska jag boxa i boxningssäcken och sen ska jag simma i poolen en stund och sen tar jag natten !! :) 


Nu ut på vägarna gott folk ! C=

1 kommentar:

  1. Hej :) Jag har lite svårt att formulera min fråga nu så det inte låter elakt men jag menar inget elakt :) har du alltid varit överviktig eller har det blivit på senare år? Du är en stor inspirationskälla för mig! Tack! Kram

    SvaraRadera