tisdag 3 juli 2012

Picknick


Hejsan, Idag har jag varit med mina kompisar, vi har varit på en okänd strand och tränat och simmat solat och haft det skojj! Dagen har varit super! För att inte glömma hade vi även picknick där :) Super kul hade vi, de är alltför sällan vi hinner träffas alla 5! :) 

Dagens mat:
I morgon (13.00) åt jag mitt första mål eftersom jag hade haft nattskifte så sov jag lite länge. Då åt jag en smörgås och ett mjölkglas. 
En 16 tiden åt jag mitt andra mål som bestod av en hemgjord köttfärspaj med sallad och räkor. 
Sen bar det av på picknick å då till det köpte jag en flaska vatten och vindruvor! :) 
Nu sen ikväll som kvällsmål har jag ätit en fil med hallon i (+ lite proteinpulver)
Detta är dagens mat, inte heller idag så mycket men bättre än igår :) 

ps: Anonym jag funderar ännu på din fråga om hur jag vill se ut sen, så den kommer imorgon :) 

C=


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar