torsdag 12 juli 2012

Godmorgon

Nu har min vän JAY kommit och väkt upp mig. . Han väkte mig genom att spela och sjunga en sång med gitarren. Sååå sööt ;D Hahaha 

Så nu har jag ätit mitt morgonmål bestående av mjöl bode och smörgås med skinka ! å nu bär det av till stallet. å rida Lerijs. 

Men annars gott folk jag börjar bli utan inspiration i både matväg och träning. Idag skall jag nog på gym men det känns som att det inte räcker. Jag tror bestämt jag måste googla upp något man kan göra hemma olika övningar som plankan m.m. !? 
Jag känner mig riktigt lat om jag bara rör på mig en gång per dag . .


C=

6 kommentarer:

  1. Jag brukar ibland ha styrketräning/cirkelträning hemma. Skönt och svettigt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa-a de e något sånt jag också borde ta mig annn :D

      Radera
  2. Jag brukar kolla in denhär bloggen http://rara-sara.blogspot.fi, hon har jättebra mat och träningstips! om man söker lite under fliken träning så har hon också visat olika övningar som man kan göra.
    Så kolla in den!
    Kram, Du är super duktig!

    SvaraRadera
  3. http://www.youtube.com/watch?v=Pw_ZR86hNQI Jätte tungt, men no pain, no gain :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Taaack, Å Jo de e vell sant man ska vell plågas så man nästan döör !:D

      Radera