söndag 8 juli 2012

Fullt upp

Förlåt för en super dålig uppdatering men jag har haft fullt upp HELA heljen! Men nu blir det vardag igen och jag hinner blogga :) Men men , jag kan svara på en fråga nu och så kan jag berätta mera om heljen imorgon :)

Anonym - 8 Juli
Hej, uppdatera mera :) Berätta mer om din träning? Hur går det? Tycker du att ditt sötsug har försvunnit nu eller är det fortfarande lika jobbigt som i början?
 
Tack vad roligt att du är intresserad och vill att jag skall uppdatera mera :) Men som jag sa har jag haft mycket i heljen. Men jag lovar att jag skall skärpa mig och berätta om min träning och hur det går. :)
 
Men angående söt suget, så har det inte varit jobbigt. Jag tycker inte det är så jobbigt att inte äta sött eftersom jag har en fri dag i veckan då jag får äta allt jag vill ! ;) Alltid då jag blir sötsugen tänker jag att detdär ska jag köpa på söndag (min friii dag). Men klart att det är jobbigt ibland just som varma dagar då man sitter på stranden och alla andra köper gladd eller om man far ut med båten och stannar ex vid strand camping för att köpa glass. Så jo visst är det tråkigt men jag är nu så inriktad och målmedveten så det är inte hela värden! Jag brukar då se till att ha något annat att dricka / äta !! Och en sak som ni alla inte kanske vet om mig så har jag en dålig last, vilket är rökning! Så när andra äter glass så tänder jag min cigarett. Jag har funderat på att sluta till hösten. Men klarar nog inte av att sluta nu under sommaren eftersom jag måste ha något "gott" då andra äter gott !! Men om jag kan så slutar jag då jag börjar skolan igen och flyttar till Vasa! Det vore bra för min hälsa och kondition! Men får se. . :)
 
 
Tack alla underbara ni för era positiva kommentarer och stora intresse ! :))
 
C=
 
 

4 kommentarer:

  1. Halka in på din blogg via Kiikas och jag måst bara släng in en kommentar och ge dig lite cred, för du e ju verkligen super duktig! Du e så målmedveten men verkar ändå ha en hälsosam syn på viktminskning. Blir riktigt glad för din skull, för att du verkligen lyckas med det du vill uppnå. Keep up the good work! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och tack för kommentaren!! Det är sådana som du som vågar kommentera och vågar berömma som tar mig ännu närmare målet ! :)

      Radera
  2. SV: inga problem, ja veit att du kombe ti uppnå ditt mål, du e duktig! :)

    SvaraRadera