lördag 21 juli 2012

FRI DAG

Idag har jag min fria dag då jag får äta VAD JAG VILL :D Så nu bär det av till jeppis och chilla me folket :D Annus så har jag fått en ny fundering som jag ska skriva om imorgon :) skojj skojj. .

Tack alla som kom fram å sa till mej att jag har blivit smalare igår kväll, Det var jobbigt till ta emot kommentarerna eftersaom jag inte visste vad jag skulle svara men jag blev riktigt GLAD !! :D

Nu ska jag till jeppis å äta en vårrulle för att fira min frii dag ;D

C=

6 kommentarer:

  1. har du ingen före och efter bild att visa? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag har en före bild men jag borde ta en efter bild så skall jag ta och sätta upp här någon dag. Roligt att du är intresserad :D

      Radera
  2. Såg dig på stan häromdagen och tyckte du var superfin! Fortsätt kämpa, du är duktig! :)

    SvaraRadera
  3. Har du någonsin fått uppleva elakheter på grund av din vikt? Du är duktig, kämpa kämpa :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Svarar inom kort :) (förhoppningsvis imorgon)

      Radera