fredag 29 juni 2012

Min träning . .

Nåjoo alla härliga människor där ute som vill veta om min träning. Jag har som sakt gått ner nästan 10 kilo på 25 dagar. Å ska nu berätta lite om vad och hur jag gör eftersom så många har bett mig göra det !! 


En dag så kom jag på att nu vill jag träna ! Mamma börja också träna. Så vi tränar tillsammans och peppar varandra. Allt började med att jag kom på att jag vill ha en cykel! Jag verkligen ÄLSKAR att cykla! Så vi for till Mattsons sportbutik och köpte en till mig. 



En sån cykel, å dit rök 450 Euro ! Men de va de värt. Cykel är helt awesome ! Nåjaa mina cykel utfärder började och jag cyklade på som en idiot, drog även med min kompis på en tur å nu sätter hon sig inte ens upp på en cykel igen. HAHA !  

Men på samma gång lurade mamma mig med på gym. OCH jag bokstavligen H-A-T-A-D-E att vara på gym. Det är mycket folk och jag har alltid haft för lätta vikter på då jag tränar och absolut ingen fiiilis !! Men då drog vi igång! Vi besökte gymmet Xtravagansa !!  Där blev vi väl bemötta och fick ett eget träningsprogram som en av de som jobbar där gjorde upp! Gymmet är lungt och fridfullt och vi gick genom alla maskiner för att få rätt vikt och rätt höjd på stolen!! Så de blev super skojj !!! Dessutom har de sommar rabatt så jag betalar endast 9 euro i veckan så får jag träna hur mycket jag vill där och va på alla deras pass!! 


Sen har jag ännu en "mirakelmedicin" som hjälper mig ! ;) Min pappa håller på med att sälja en vitamin dryck som heter Vemma! Jag trodde inte alls på dessa påhitt, men jag har prövat det och blev till min förvåning piggare och började må bättre ! (något jag inte erkänner för pappa ;p !) Sen hade de inom denna försäljningskedja även uppfunnit det jag nu prövar på. Alltså jag dricker en bode drink på morgon och en under dagen då jag har lust. Jag drack även i början en rensningsdryck, en dryck som rensade kroppen! Jag trodde ALDRIG jag skulle gå ner i vikt  och jag skulle aldrig tro på denna dryck, men jag tog den för att va snäll åt pappa ! Men nu har jag gått ner nästan 10 kilo på 25 dagar även om jag inte rört på mig hälften av dagarna eftersom mitt knä har varit på sjukt så jag inte klarat av det ! Drycken jag dricker sätter igång förbränningen och gör så att man inte känner sig hungrig. Drycken smakar apelsin juise ! Men nu skall ni inte tro att jag inte äter !! FÖR JAG ÄTER 5 GÅNGER PER DAG ! Skillnaden är bara det att jag väljer vad jag äter. Jag äter enligt LCHQ modellen! +att jag varje söndag får äta precis vad jag vill, allt gott jag bara kommer åt får jag äta. Söndag är en fri dag!! (: DENNA mirakel medicin är alldeles ny utkommer här i Europa, så jag är bland de första som prövar på det, vilket känns helt okej men kanske också är orsaken till att inte så många har hört om den. 

Vill nån pröva på detta eller vet nån som känner sig överviktig och vill pröva på detta liv som jag lever så kan ni hör av er personligen till mig så berättar jag mera !! :)))



Imorgon berättar jag mera om min motivation till min träning m.m

C=


13 kommentarer:

  1. ere dyr hedi bode-drink? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa de e´tyvärr ganska dyrt men vill man gå ner i vikt så är det verkligen värt det för så dyrt är det inte :)

      Radera
  2. Du är så duktig, stora motivationskramar från mig <3

    SvaraRadera
  3. Var kan man köpa dendär drycken? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min pappa säljer den så man kan ex ta kontakt med mig :)

      Radera
  4. Hur mycket kostar en burk? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ojjdå ingen aning, de e mina pappa som sponsar allt jag dricker så jag vet int men om du vill veta då kan ta kontakt med mej :)

      Radera
    2. Alltså ta kontakt mera privat :)

      Radera
  5. Du e duktig! Kämpa på :)

    SvaraRadera