måndag 18 juni 2012

Jooo lite annars om mig . .


Jaaa för er som vill höra fortsättningen på mitt
deppiga inlägg så jag lever och mår. For till stallet 
å sitt me Sheila en stund i boxen. Sen körd jag 
till Vasa, kröp in i min kämppä å lät tankarna flöda!
Jag behövde få vara själv, få gråta i min ensamhet
få va arg, hata allt å alla!!! Sen att alla var orolig
å int visst var jag va de e ett annat kapitel .

Sen nu lever jag ganska ledsamt å tråkigt liv. Samlar
krafter för att börja jobba imorgon !! De kommer nog
gå bra ! Har nå att göra då så behöver man int va så ensam
å hinner inte tänka på allt! 

Midsommar kommer jag antagligen fira ensam. Om
jag int plötsligt får en vän från himlen. Men de ska vell nog gå ! 

Idag ha jag förstört minisken så jag kan int gå
men jaaa . jag hoppas de reder sig över natten. 
Tänker int börja opereras nå under sommaren jag nu int!!
Så för att låssas att allt är bra satte jag mig just på cykeln
och cykla kring halv kållby :) cykla förståss me ba en fot 
men ändå !! Misste 300 kalori ;)

Jaaa nu har jag gått ner 6.5 kilo! Int så mycket men helt
ok på två veckor endå !!!

Tack hej nu ska jag å sov så jag ork å jobb !!!


Måste tänka i dessa banor för att överleva !!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar