lördag 2 juni 2012


Åååh man bliir ba så arg ibland!!! Alla små fjortisar som e ute å festar ! Jag förstår om alla nångång prövar alkohol, de ha jag å gjort !! Men att man måst spring runt å smaka på stan e så himla onödigt speciellt om man är underårig! int alls coolt ! Å då ännu till att man försvarar de, de blir jag bara så arg över !!! Som kristen tycker jag det är fel att dricka alkohol . Å joo de händer å alla gör misstag men man behöver absolut inte försvara alkoholen!!

Ha vari på Olika fester idag, vissa bra andra mindre bra !! Men i det stora hela så jo helt okej ! Sen blir jag å så störd att folk måst tryck ner studenter ! Jag är en stolt student men nej jag är inte bättre än andra ! Lååt nu de som har kämppa för att få mössan vara glad en gång i livet å iis int kom å sejj att man int ha lärt sej nå i gymnasie så läng ni int själv har gått däär !!! 

En sak jag å hatar e då folk tror att de vet hur man tänker å säger att jag vet att du tänker siii eller såå även om man int alls tänker på det sättet !! Håll då i ställe käft!! 

Å så hatar jag folk som sääger åå jag saknar dej ska vi ta kaffe nån dag ? och 2 sekunder efter bryr de sej int om en. . så en lärdom ! Sej int att ni ska ta kaffi me nån om ni ändå int har tid eller bryr er, så snälla sluut me sånt onödigt !!

Lite deprimerande inlägg men jag e lite bitter på denna dag så jag böör skriva av mig ! Skriver så Pernilla får hör va händer här, å ni anda å som vill !!


-_-








Stämmer!!! Men mjölk får underåriga dricka !!


2 kommentarer:

  1. Nåmen he va myki på ein gang tide :D
    Men ja förstar no de, jobbigt me sånde. Men fokuser dig på de själv iställe o låta ader tyck o göra som di vill, som de bäddar får de ligg san hehe :) /P

    SvaraRadera
  2. Joo de e sant :) men allt löser sig då du kommer hem ;)

    SvaraRadera