lördag 14 april 2012

Kryssning å annat skojj

Hello allihopan . Jag har haft en underbar resa i åbo och till sjöss ;p Helt klart inget jag ångrar :) Men men har lärt känn Pattis, Nissi å Innu ännu bättre å de e skojj. Vi ha haft program hela hela dagen !! Sen på kvällen blev det fest, vissa drack mer å andra mindre! haha Vissa sov i duschen då de va föreläsningar andra sov i stolen på föreläsning ;) men men , ledarna var hårda och lät ingen sova nå länge :) men men jag har träffa en massa underbara människor där :) å att bli tutor kommer bli jätte skojj, snart e jag int längre gulis :) Å jooo en massa roligt har hänt men iiis int berätt de här, eftersom jag int vet vem läser detta ;) men jaa , hahhah skrattar bara vid tanken ! Men nu e vi iaf hemma , kom hem 3 i natt , starta från Vasa klockan 2 på natten , va jättejätte trött men jag klara att kör hem :))

Gulis !

Nåjoo annus ha jag shoppa en hel del denna vecka :) En massa toppar å sånt från Gina, ett par skor å en huppari å en varm tröjja å en massa annat :)

En sån ha jag shoppat! (bara att med gul text)
rosa we/jl tröja

å Sist men viktigaste är att min Älskade vän Pernilla har fyllt år!!
Så stort grattis kära du, jag saknar dej å sku jätte gärna ha fira 
din dag tillsammans med dej, men he er vell typ 2 måna kvar :) 


Grattis Söt!
<3 

C=

2 kommentarer:

  1. Va kul ade kryssningen låter, du får no så lov o berätt meir detaljre åt me, skick fast ett privat mejl på fb :p

    O taack gulle, jaa bara 2 och en halv månade kvar! :)) <3

    SvaraRadera
  2. Hahah, jaa kan skick på qwert eller nå nån dag ;) men 2,5 måna, hjälp!!! jag som hade hoppast på högst 2 !!!!! :) <3

    SvaraRadera