fredag 16 mars 2012

I am back . .


Joo som sakt så har jag ju int nån dator !! Å efter min
minnessticka flippa så ha jag deppa sönder lite :) 
men jaa iaf nu e jag hemma i kållby. Ska laga skolarbeten 
hela vackra heljen och promenera förstås. De ha blivi mitt
nya intresse :) ha gått 1-2 timmar per dag hela denna vecka :) 

Å jaa, skolan e tråkig för tillfället men nästa vecka ska vi ha 
mys/film kväll me klassen så då blir de bättre ;) 

HA vari deppa hela veckan å typ bara velat dö , men som 
jag har här över mig What dosen´t kill you makes you stronger!
Så denna hemska vecka ha jag överlevd så ska vell fortsätta med 
det en tid till då ! blev så glad idag då man ser gräset på gräsmattorna 
så nu orkar jag ett par dagar till :)

Synden tå man sku va sådee brun nu å ;p

puss <3 C= 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar