måndag 6 februari 2012

Tävling


Hello!
Nu ha jag vari min första dag själv på 
Hemservice, gick riktigt bra ! 
Jag e stolt över mig själv som klara e :) 
Å de va sååååååå roligt ! :)



Niinistö blev precident, helt okej ! :) 
Alla gamlingar man träffar e så glad 
över att han blev :) 


Sist men värst, så ska jag berätt att Rune
kom med en utläggning igår att he er forska
att man mår bättre av att äta choklad. 
Alltså om man e deppad ska man äta det 
MEN mängden du bör äta för att det skall hjälpa
är 25 kilo. every day !!! 
Jeeps de ena ledde till de andra vi sku tävla och 
test hur läng he tar att eta en. Å jag Vann!! 
Vi köpt alltså en chockoplatta å såg vem åt den först
jag åt den på 10 minuter !!!!! duktiga jag ;) 
Men MEN men , sen led jag resten av kvällen 
för det. jag mådde DÅLIGT!!! Ville bara spy , hade värk 
i magen och magen var svälld som en ballong !!!! 
Aldrig mera ställer jag upp i en sådan tävling!! 

C=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar