fredag 30 december 2011

ursäkta för dålig uppdatering

men jag ha int sluppi in på bloggen nå /: men he joo jag idag :)

jag ha filosofera myki om mitt liv på sistone å mena skriv om mitt liv förr och nu men he har jag int tid me nu så de kommer en annan dag :) he jag kan säg om idag er att jag saknar vekku (min f.d häst) saknar an så he tar sjukt i hjärtat!! kommer aldrig att kom över an, min första underbara häst!!

Julafton va helt bra å jag hade vari jätte snäll å fick en massa julklappar :) mest glad e jag över mina hantlar för nu kan jag böri trääna ;) å så över ett presentkort till massören en timmes massage alltså :) yejj!

Just nu ska jag böri göra skolarbeten å sen å riid emppu :) å just ringd forever larsmo Anna åt mig och ojj va jag saknar denna tjej :) <3

nu hinner jag int skriiv nå er så puss hejj .v.

Saaaknar även demdeee <3

C=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar