lördag 3 december 2011

tråkigt kväll

Alltså igår fira mina vänner och jag lilla jul eftersom vi int kuna fiiiir förra heljen eftersom hon däär ena va åpå sjukhus ! Men jaa vi hade vääärdens roligast <3 baka peppakakor å glasyrera , alltså gjorde det som hör lillajul till . de gör vi typ varje år :) men ikväll ere som vääärdens tråkigast ! Mitt humör e på NOLL å jag vill göö nå kul int baa sitt hem å tråååk ! Mitt liv suger alltså idag ! Alla mina vänner e borta utom pernilla å hon ville tråka å ligga hemma ): meeeeeeeeeeeeeeeeeen !!

Hmmm , som många av er ha hört så hade jag ju inte toncilla akutis nå som de gav mej domen om att ha !! för de kan man tydligen int ha om man int har nå tonciller vilket jag int har för dom är utopererad för läänge sen !!

Hmm , men jaa Idag ha jag följt med min bror på stadsserien tå han sperla innebandy , å han e så duktigt :) solt syster e jag nog :) tyyyp hans bästa fans också :) Å igår va jeanettuuus älskling hit <3


. Jaaaag . 

C=


  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar