måndag 12 december 2011

roligt med prat

Igår när jag låg i sängen å var sjuk kom plötsligt Johanna å Janina på sjukbesök , så va även Emma hemma å sen kom Sande å Johanna hit å även Pia en sund . Trevligt me besööök fast jag hade 39 graders feber å typ bara låg på golve :) men jaa vi hade diskussion om vilka killar är bra för en, å vi var alla överrens om att killar som är snygga är inget att ha, utan man skall ha de som är söööta å snälla. . :)

sen diskutera vi även våra rädslor å kom fram till att en hel del spökhistorier har faktist påverka en som typ den om "människor kan också slicka" . den ha påverka både mig och Janina! Vissa var rädd demoner andra män andra döden å vissa även mörkret i sig själv !

Själv är jag rädd att nån ska vara under min säng !! å att nån ska skära av mig puls ådran (som i filmer). hyy !

Hahaha, ganska roligt med alla diskussioner hit å dit :) så Tack för ert fina sjukbesök :)


C=


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar