torsdag 8 december 2011

mitt liv nu idag

Hejhåå ! Praktiken va rolig för första gången ever ! Jag trivdes helt okej. Min handledare kom å sa åt mej att hon uppskattar att jag tar hand om ALLA barnen å int bara vissa , å att det går riktigt bra för mig å att jag är trygg att hon märker att jag är en trygghet gör barnen :)) roligt!

Sen igår va kvällen mindre bra, fick hör en massa skit av en "vän" att typ alla är rädd mig å att jag int kan kom ner i näringskedjan utan alltid håller mig så högt !? veet int själv va de betyder men om nån vet kan di ju säg!

Sen så idag ha jag vari sista gången till min psykolog. Hon skall ju nämligen få barn. så de va lite tråkigt men e glad för hennes skull ! men troor nog int jag böri fara till nån ny, ha ju haft henne nu i 1,5 år ! å hon sa att hon e stolt över mig å det jag harlärt mig å hur jag är idag ! :)

Så idag känns det i hjärtat av glädje och sorg !

Jag är såå glad att jag har de vänner jag har å orkar inte sakna  
eller sätt energi på dem som int ändå bryr sig!!! 

Mina vänner .v. 

C=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar