torsdag 22 december 2011

juuuuuuul-feeeelis på topp


igår hade jag och mina älsklingar julfest :)
Vi hade riktigt roligt å jag älska verkligen 
ÄLSKAR att spoil va all ska få, å min kompisa 
hatar, bokstavligen H-A-T-A-R tå jag gör he ;)
hahah !

Men men tomten kom iaf å jotto läste
julevangeliet , å jo du läste rätt ;) 
Sen spela vi spel å jag förlora ede skitspeli !!!
å jag er DÅLIG förlorar jag veet ;) 
men sen van jag å pia överlägset i alias :) 
tuur för qwertse annus sku jag sakt upp 
kontakten :) älskar er <3

Å jaaa idag ha jag ve å si tå anton spela 
innebandy å snabbt till monas :) 
å till bevex å hälspå peer för emma ska kanske
di på praktik så tå kolla vi he !! 

Se imoron ska jag å rd me Cissi å Tanya :)
Ska blii skojjj :) 

Å ännu en saaak jag har sååååå juuuuuuuulfeeeeeelis :) 




C=


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar