torsdag 15 december 2011

In time

. . Sevärd film !
Den filmen va vi å si igår med mina underbara Qwerts :) 
För er som int vet så ere vi Pernilla, Jotto, Rune, Pia , Simone å jag :)
sen va även Pias Ahmed me å såg filmen :) 

Men iaf In time handla om hur tiden rinner ut å man ser för varje 
sekund hur mycket man har kvar att leva och rika köper tid fattiga dör! 
Och sen på kvällen filosofera jag vidare om filmen
och kom på att de är ju faktist även så för oss människor också 
bara att vi inte ser tiden rinna iväg . . .
Vilket betyder att vi bör ta vara på den unika tid vi har här
vi vet ju int om vi har tiden på 100 år eller 0,9 sekunder kvar !
De handlade också om att ta tid köpa tid , vilket vi 
slösar och ger bort på ohälsosamma ting , för varje tobak jag röker
ger jag bort tid, eller tiden rinner ivääg! snabbare än annars
eftersom detta inte är hälsosamt borde vi spara och 
vara hälsosamma och rädda om våra liv !! 

jag kom alltså bara på att vår tid faktist för varje sekund som 
går är vi en sekund närmare döden ! 
ganska hemskt !!!


se även trailer .. . 


C=



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar