tisdag 1 november 2011

NYA ORD . .

Idag är jag gladare. Och på bättre humör. Jag har just kokat potatis å stekt fiskpinnar till mejj , duktiga jag (: Som ni alla vet älskar jag min klass speciellt därför att jag int förstår vad vissa säger (: jag bara frågar Alltså VA sa du ? å di bara skrattar till mig jag förstår som int alls nååå :D Tuur att jag vet att di int menar nå illa (:
Min rygg är ännu en aningen sjuk. . men den blir bättre hela tiden (:

Idag hade vi en syn skadad till våran skola och det var verkligen givande vi fick pröva leka blinda och gå med kvinnans vita blindkäpp , vi fick även pröva glasögons som var gjorda så att det var som om vi hade en syn skada , där fanns alla de olika syn skador man kunde ha och de fick vi testa genom att sätta glasögon på . Tur var att man kunde ta av glasögonen ock sen var allt som vanligt igen !! C=

2 kommentarer:

  1. DU förstår int va vissa säger, va tror du JAG gör då?! :D

    SvaraRadera
  2. hahaha , jaaa en de är så roligt me språkkriser (:

    SvaraRadera