fredag 4 november 2011

ledigt + jobb

Idag har jag alltså varit ledig från skolan men så ha jag vari å jobba fast jag egentligen sku ha en dag ledig å bara få sova !!! -_- Å ikväll blir e att fara till stan antagligen till Netti för tid ska all ader . hmm , men jooo ! Saknar honde Pernilla så man sku ha nå att göra på heljan :D
Igår va jag å jotto å häls på tanya å björn :D Alltför sällan man träffar dem . Å jooo sen så for vi till bill och ullas å diskutera med gubben där i huset som aldrig ger sejj , meen han får tro å tyck va han vill så tycker vi å tror som vi vill . (Handla alltså om religion) !
Idag i jobbet skar jag mejj också på en vass sak så jag fick ett stort ingröpt hjärta i mitt finger . . .Meen . hmmm 3 av 8 hundvalpar är bortgifta ;D Jag har int så myki att berätt egentligen såå, Heidå!!

Trevlig helj C=


Saknar lite sommaren :p




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar