måndag 28 november 2011

bloggblogg å åter blogg . . .

. . men de typ enda man har att göra här . Annars finns bara mina sovande vänner att umgås med ! Å jag orkar inte sova hela tiden . Men jaa mitt CRP va idag 137 så de går neråt ((((((:  Jag har ställt in me på att jag ska hem imoron ! så jaa hoppas he blir så tå !! Känner mig nästan huuur pigg som helst :)

Just hade jag besök av ännu flera underbara individer som Jenni, Pernilla, Simone å Rune ! hmm jaaa va mer har jag att säg . . vi får snart mat å de stod nått äkligt på menyn så vi ska see hoppas jag får en smörgås iaf (:


Tänk va många fina vänner man har, jag uppskattar er ! <3
Tack för att ni finns .v.

C=


1 kommentar:

  1. va bra om e far nerååt :) vi ska hoppas du slipper hem imoron, och i helg ska du va me mej å si på innebandy match :D visst?

    SvaraRadera