måndag 24 oktober 2011

Min födelsedag

Har varit fantastisk. Jag älskar verkligen att fylla år (: de är roligt att bli ihågkommen (: Nu ha mina vänner just åkt . Di hade tagit sej hit till vasa å vi ha vari ut å äta vill nå asiatisk resturang å jag åt nötkött å ris me currysås , de va helt okej , lite starkt bara (:Sen for vi till mitt på Kaffe å Tårta (Tårta som emma bjöd på) ;D Sen ha vi skojja å haft kul . Stakkars grannar säger jag bara !!! -_-Meeen , vem bryr sej det är min födelsedag !! (:
Pernilla dendär idioten saknades förståss <3 haha näää älskling du är ingen idiot men du ska kom hem nu å slut att vara i afrika å ta livet av deejj men alla dina galenskap !! Weeeeeeee missssss youuuuuuu <3  Sen ska ni förståss få se bilder ba jag sku få hit sladden till datorn nångång. Å på Torsdag blir det BARNKALAAAAS (((((: Men min älskade klass ! jag har på riktigt bästa klassen man bara kan ha (: Vi ska äta tårta å ha partyhattar hos Janina  :D

Nu orkar jag inte skriva mer eller jo tack för alla grattisar älskade vänner (: <3







He er vell demheee jag Älskar mest Å SOM IAF HA GJORT MIN DAG  :D

C=


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar