lördag 29 oktober 2011

Heljhejl och ont i ryggen . .

. . He er he va jag har nu , så ont så jag kan typ int sitt ont stå å int ligg )): Men Barnkalaset var underbart , jätte trevligt hade vi . man börjar bara känna sin klass bättre och bättre för varje dag :)

Sen igår var jag ju och rida och jag flöög av , int så ofta det händer men igår var en sån dag. Anna red efter mig och började plötsligt skrika och jag lade vikten på en sida och kollade bakåt såg när hon kastades av . och föll till marken. trålli (hästen) sprang om jag och emppu och då kom min kära häst på att han också skulle sticka vilket jag inte var beredd på eftersom jag ännu satt bakåt och kållade på min syster vilket hästen tog som fördel och kastade sig åt andra sidan vilket gjorde att jag flööög genom luften ner på marken även jag . jag höll kvar hästen i tyglarna men han drog som ett hus så tyglarna gick sönder och sen sprang de tillsammans hem och jag och lillasyster lunka sakta hemmår utan djur !! Men som tur gick allt bra mina byxor gick sönder, tyglarna å systrarna Snellman mörbultade men inget annat (:

Sen igår for jag till kyrkan på sångstund. Å sen såg jag Idol :D

Nu läser jag böcker , JAG LÄSER , nästan omöjligt att tänk sej!!!

 

Di är sååå bra !!!


Så har jag just också kollat Robinson eftersom jag missade det när vi hade barnkalas (:



Jag hade velat ha Denise i finalen men nej tyvärr inte ): Så nu hoppas jag på Mats, Hanna eller Louise :)

Idag skulle jag mer än gärna besöka min kompis Sussu , men ryggen klarar inte detta !! :(
Nu ska jag läsa och sen blir det att goosa med valparna . :D

ps: ni ska snart få bilder av mina söta valpar och vår trevliga klass :)

C=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar