söndag 30 oktober 2011

DeppBlogg ..

måst baa få depp lite åt er för jag er så arg/lessen å sur . . Jag er som sakt den mest lessna flicka på jorden eller känner mig så iaf !!! Trots att min dag har varit riktigt bra . . . Men endå är jag så arg så jag kooooookar innuti mejj . . sku bara vila skriiik ut å slå nån (hårt) . Har så lejdo på ensamheten , vet int varför jag känner mejj SÅ ensam . Jag känner mig ensam på heljarna, känner mig ensam i vasa , känns som jag har tusen saker att göra , känner mej ful, värdelös och allmänt störd !!! Emma å jag ha gräla typ hela vägen till Vasa sen släppt jag av henne å tårarna bara strömma när jag körde från hennes till mitt, jag vet som int vad problemet är . . !!!! Hatar att köra bil , hatar att bo ensam hatar att vara sååå ensam, hatar att vara ful, hatar att allt ska vara så svårt å känns såå omöjligt , Hatar människor som tror de är perfekt och vet allt . !!!!! Hatar människor som man ha brytt sej om till 100 000 int bryr sej om en bara för att de själv nu är lycklig !!!! ibland blir man bara så lessen !!!!   -_-

Hoppas jag imorgon vaknar med ett leende på mina läppar !!! C= så vill jag se ut !!!!

DIN VÄNSKAP !

.v.

6 kommentarer:

  1. martina vännen. du vet nog att ja finns här om du vill prata.. bara att ring når som hellst..<3

    SvaraRadera
  2. <3<3<3<3 ring åt me så far vi å prat i skola!

    SvaraRadera
  3. Frida: TAAACK <3 vi kan hörs nån kväll <3

    Kiika: Jaa jag hade mena göra he men vi hade int nån rast , eller bara sånde några sekund å tå måsta vi jöra nå på daton ): men imoron kanske <3

    SvaraRadera
  4. allltsååå hööödö min lilla syster!!! int va de alls mena vi sko grääl nåå! vi diskutera jo baa! å ja föståår att du bryyr dej å täför sejjr såde! men tå e jag så envis å ba int ork höör på allt som folk sejj! men kom hiit å gör oss sällskap å sitt int däär å depp i roparnääs! puss love you fast du int tror e!!! <33

    SvaraRadera
  5. Hmm , du jo nog uttryckligen klart att du int orkar umgås med mejj ! å att du int lyssnar på mejj e bara så dumt , du vet int alls va det liv du vill leva handlar om . .

    SvaraRadera
  6. jaaag har int sakt ja int vill umgåås me dej ja har sakt att ja int orkkar umgåås me nån efter skolan! fö då sitter ja hellst i rumme åe på daton! i e de np skillnad vem ja ska va em så ere skönast ti va sjölv tå! jaaah just för att ja int vet hur de e så vill ja prov e!

    SvaraRadera