lördag 28 maj 2011

sjukhuset !

Hello ! Alla som läser min blogg vet säkert redan att jag ligger på sjukhus å har blodförgiftning . Jag var till Turkiet å blev sjuk , låg där 4 dagar sjuk . Reste hem sjuk , sov en natt hemma å kom sen hit ! Nu ha jag bott här då i 3 dar och jag är så trött på att bo här ! idag är första dagen på en vecka som jag kan äta !
Jag har antibiotika lika mycket som man skulle ge en häst. jag får 6 laskor per dag !
Nu fik jag en smörgås , tänker detta . . . du är hungrig . utan mat i en vecka . . bara har ont . sen kan du börja äta å nu precis nu fick jag min förstasmörgås . NI KAN TRO DEN ÄR GOD ! ost,gurka skinka å sallad . . . . mummms !!! (:  Jag har lång tid och vill hem. så jag är jätte jätte glad över alla meddelanden jag får, kramar å hälsningar från er , för här är det ändast ensamt ! jag har ju besöksförbjud !):
. . . nu e min smörgås slut ): men jo jag skulle som sakt ha vilja varipå olika examen idag Jennis,Janinas å Emilias å allt , men som alla säger viktigaste är att jag är frisk til min egen , men Grattis till alla dagens examinander !
Jo jag kommer ha 1000 eurors räkning men de gör inget !!
Nu äe klockan 8 vilket betyder att de när som helst kommer in och ger min min starka antibiotika ! den är tyvärr så stakt så hela handen och armen svider sålänge den håller på droppar in i blodet .
Det mest intressanta här är att en fiskmås har bo här utanför mitt rum så jag ser att den flyger in ibland å ut ibland å ibland sitter den i boet å ibland ligger den . roligt va !? joo här är det de som har sett mest på 3 dar förutom att jag fårr min goda smörgås (:
Ni vet int hur gulla å underbara ni er all som bryr er om mej ! (: älskar er ! <3



snyggast i jeppis! (har int lika lång tunga som janina meen (; ! ) haha 


C=



2 kommentarer:

  1. Ha de bra :)I nästa helg firar vi med påmpa å ståt:) ö : din pappa !! :)

    SvaraRadera