tisdag 5 april 2011

RUKA !! C=



Tjohoo tå ha man vee i ruka tå 5 daa (: 
va helt kul som avslappning , men förståss blev jag sjuk första natten å 
kryade på mej , men blev sjuk nu igen då vi kom hem ): 
 Meen he eer vell så e ska vaa , jag saaaknar all jätte myki 
Pg: are min kompissa, å att göra nå skojj ! 
mern men nu er jag sjuk så nu ska jag vell 
kryp under täcki igen , Gonatt C=

Bilder på Folk jag saknar <3 

 Vi har ALLTID så skojjgt  !! <3

Bc , goda minnen (: 


Rune <3

 Min bästast granne som ha flytta ); <3

 Simone som betyder så myki , å vi syns alltför sällan !! <3


Jotto , min älskling å bästa vän (: <3

 Abina .v.



Janina å Johanna ! .v.
(tänk hur lite kan förstör så himla myki. . )


Sande som va en av mina bästa vänner , tills allt det oFANtliga hände! .v. 


Mona . 




Nettttiiii <3 



You are all my best friends , 4-ever !<3



1 kommentar: