fredag 15 april 2011

Älskar dejj .v.

Vill Bara beskriv med några få ord hur evigt tacksam jag är över denna vän !



Kan bara int beskriv med ord hur myki Jeanette Isabelle Kock betyder för meejjj !! <3 Hon finns allti täär , bryr sej om all . hon har satt så stora spår i mitt liv å hjälpt mejj så myki, hon fick mitt förtroede så snabbt, hon ha siit me gråt mest av all min kompisa å jag har känd henne endast straks över ett år ! Hon e så himla hjärtegoo å bryr sejj alltid , finns allti täär å har allti en trygg famn att tröst med ! Hon ringer allti tå e behövs som on skulle veta när precis när jag behöver henne . Hon skicka just denna bifogade låt åt mejj, men jag vill att hon skall veta att lika myki som hon tycker om mej så tycker jag 10 gånger he om henne å sku kuna skick tåten 1000 gånger tillbaka om det skulle vara någon point med det.
Jag Älskar Dej Netti <3 
Jag tackar Gud ofta för att jag fick en sån fin vän som dejj !
. . .du va den bästavännen jag har saknat i hela mitt liv. du är unik underbar å bara för bäst!!


+ det bästa av allt vi har ALLTID roligt! å jag hoppas du vet att jag alltid finns till för dejj!


ps: denhäär fick jag åv netti idag å texten er precis som hon är, låten beskriver henne själv . .







Love you girl , you and I 4-ever ! hihi C=


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar